Wednesday, July 1, 2009

aku budak milo

sebab aper title aku gitu ek...
sebabnyer aku very2 addicted ngan air milo kotak yg kecik tue..yg harganyer RM1.90 kalau beli di 7e..
hari2 tiap2 pagi kalau bleh aku akan beli sekotak milo tuk aku minum..mcm pemberi tenaga pada aku ar..
aku tak leh beli milo yang jual sedozen tue..sebabnyer nanti everytime aku akan minum air tue jer..lagi rugi..dalam sehari aku leh abiskan sedozen kotak air milo tue..mengamuk laki aku..hahahah
laki aku pun dah faham perangai aku...bila aku majuk je, dia beli air milo kotak nie jer..kmperm aku takkan menolak dan automatik aku akan jadi sesejuk air milo yg dia beli..hehehe..senang sangat kan nak pujuk aku..hahahaha
tapi aku tak suka beli air milo yg kotak besar dan dalam tin tue..kalau milo kotak besar tue, rasa keladak jer...yg tin lak, rasa tin milo tue..yak...bery tak sedap...yg 3 in 1 tu pun tak suka, bukan sebab aper, sebab malas nak buat , hahahahhaha
kalau kat kedai makan, aku kerap gak pilih air milo tuk jadi minuman aku...g mcd pun air milo, kfc pun air milo...senang citer, kalau ada pilihan air milo, air tue la yg akan jadi pujaan hatiku...
elok ke tak air milo tue aku pun tak tau sebenarnya...yg aku tau, aku minum jer tiap2 hari...hhahahhaah

No comments: