Wednesday, July 1, 2009

P.A.T.I.

aku tak suka P.A.T.I
sebabnyer :-
1st, kat malaysia, ramai nau kaum dia...da macam negara dorang lak..nak lepak kat mana2, suka ati dorang jer...isk, sekrang nie pegi mana2 jer mesti ada pati...susah la kalau kita g satu tmpat nie tak de dorang..patu buat mcm negara ni negara dorang..pe kes...
2nd, kalau bas tue, mmg dorang jer penuh...semak..semak...
3rd, kedai runcit ker, kedai ubat ker, kedai buah ker, gerai makan ker smua ada dorang....tak sukernyer...
4th, dorang nie, kalau pandang kita2 orang malaysia nie mcm nak dimakan jer gayanyer....mcm hensem..kalau pakaian tue elok tak per, nie ngan rambut mengerbang tak diikatnyer ada hati nak pandang2 kita...pelease...
5th , yg paling wat aku tambah menyampah ngan P.A.T.I ni sebab petang semalam ar,..dia leh g sagat rambut laki aku smpai jadi mcm askar pencen..memang tahap gaban betul la mamat tue...laki aku da ckp pendek biasa, pendek biasa jer la , yg dia g sagat tinggi sangat tue naper..aku angin jer tapi nak marah pn tak guna..kalau rambut tue leh sambung balik tak per la...ni da nak separuh botak dikerjakannnya...da laki aku marah kan aku...sia2 jer kena marah..bangang tul *****....mmg sumpah ar pas nie , aku akan boikot i*d**....KOMPEM...aku takkan jejak g kedai gunting rambut bangang tue...sian laki aku kena gelakkan ngan anak2 buah dia...aku sorang jer tak gelakkan dia...baikkan aku...tapi ati nie sakit tuhan je la yang tau...tak sabar nak tunggu rambut abang panjang balik...pasni ptong rambut kat kedai mamak je yang...
* bila la Malaysia nie nak kosong ngan P.A.T.I nie especially dari INDONESIA...

No comments: