Wednesday, June 24, 2009

da 7 bulan

aku bosan ar...
* ari nie da 7bulan 1 minggu aku mengandung..alhamdulillah, semuanyer telah dipermudahkan...
* baby makin ligat dalam perut aku nie..ada sekali tue, aku dpt merasa tangan dia..takut rasanyer...tu la skali aku rasa, patu, gerak la banyak mana pun dia nak, tapi nak merasa, tak la..takut..hahahha
* semalam kena minum setengah botol air gula..masyaallah,...sumpah tak mau minum g..ting tong kepala aku dibuatnya...
* mlm semalam, abah aku belanja makan..hehehe..thank's abah...
* tahun nie tak dpt la beli baju raya..huhuhu..sbb mgkn pantang masa tue..sedihnyer..adik beradik aku smua ligat cari baju raya,...mak aku sponsor lak tue..ini tak adil, huhuhu
* tak sabar nak tunggu baby lahir..da tak takut da..hahaa..(belagak siut)

1 comment:

Adlina Ramli said...

cesst.. mmg sgguh belagak yer anda.. xpe2..
kt raye kat meru je thn nie.. ktorg tmn ko keh.. x sbr nk tgu amad..

aku da bowink buli afnie..hax2..