Thursday, April 2, 2009

tak boleh belah...

satu ari tue, aku dapat mesej dari si polan nie..dapat mesej dari dia agaklah kerap membuatkan ati aku bertambah panas...mesej promosikan jualan langsng dia tue dalam masa yg sama, cari downline then target aku..memng nak kene tempeleng laju2 ngan aku,..

aku tak tau mcm ner nak describekan naper aku marah sangat ngan dia sedangkan aku penah baik ngan dia dulu..well, kata orang tak baik berdendam..tapi mcm ner ek??..dia kalau tak cari aku, tak kacau hidup aku, tak per..aku pun tak kacau hidup dia, tapi bila dia mesej2 mcm gitue, tu yg wat aku bertambah la benci pada dia...ya tuhan,,,,

aku ngan dia mmg takkan boleh baik..sebab pada aku, dia bukan seorang kawan..masa dia susah, aku tolong dia, bila dia da senang, menongkat dagu,..tak pandang da kita orang sebelah...begitu la manusia kan..takperlah, sekrang dia tengah senang., tak dengki pun ngan rezeki dia..cuma yang aku nak, jangan kacau hidup aku g...cari la orang lain yang tak kenal saper diri kau...aku cukup kenal siapa diri kau sebenarnya...

* kalau la apa yg aku tulis nie, dia dapat baca, senangkan...

1 comment:

Anonymous said...

huh..marahnyer...!!!

**mummy jgn marah2 yer...--->kata baby