Thursday, April 2, 2009

mengidam...

ada satu ari tue, dalam mimpi....
aku bermimpi yg aku makan cempedak goreng...apakah tandanya???adakah tandanya aku mengidam benda alah tue...tapi, nape tak idam makan2an yg sedap2 dan mahal2 ek???..hheheheheh...
tapi kan dalam mimpi tue, aku siap terliur tu...org jawa kata ngences..ahahhaha (korang agak2 tau tak perkataan tue)...
so, last week, kitaorang balik melaka..tanam nesan abah...dalam perjalanan bleh plak terjumpa cempedak mentah yg jual tepi jalan..per g, beli smpai 2biji besar...yummi..sedapnyer...
sampai2 kampung, kakak ipar ku tolong masakkan cempedak goreng tuk aku...walawei, untung nyer badan jadi mak buyung nie,.hahahaha...ele, bkan aku makan sorang pun, yang tak buyung pun join sekaki..tak per la, rezeki kita kongsi bersama kan,...wat pe nak kedekut2 ngan orang..hehehehe...
for the time being, aku tak dapat mimpi g, apa yg aku nak makan...
p/s : nasib baik tengah musim cempedak, kalau tak, mana la laki aku nak cari cempedak goreng tuk aku..hehehehe..thank u, hubby...

No comments: