Tuesday, March 17, 2009

Geng : Pengembaraan Bermula

nape aku wat title tue ek?..hehehe, sbbnyer aku da dapat geng..geng ibu mengandung..harharharhar...baru sat tadi aku dapat tau, ex classmate aku pregnant...so happy..dapat bayangkan mcm ne perasaan dia..ye la , aku pun da melaluinyer...tahniah hidd...dia ngandung, husband dia yg mabok2, muntah2 tak leh makan, aku mengandung, aku yg kena sorang..tak aci btul..hubby aku, makin menjadi2 nafsu makan dia..perut dia lebih besar dari aku yg bawa budak nie..hahhaha..bahagian masing2 kan...

so, aku da masuk 3 bulan..tak sabar nak lepas part muntah2 nie..tak larat la sebenarnya..aku tak de selera sangat pun nak makan, cuma aku paksa diri jer...tapi bila dia nak kuar, kuar abis..mmg kosong ar perut aku dibuatnyer..yang tak tahan, rasa mcm nak terkeluar gak isi dalam perut nie...Ya Allah, kuatkan semangat ku demi anak yg ku kandung ini...sesungguhnya ianya kurniaan yang sangat berharga buat kami berdua...

lagi 6 bulan nak ditunggu...baby boy ker baby girl ek???..kalau boy, nak suh dia buli afni..hahahaha...

1 comment:

Miz Jac said...

eceh.. dapat geng ek? mmmm.. hati2 cha.. kau dah kat sane.. jauh.. mmmm.. xde geng dah nk gi perantau hari jumaat.. :D mmmm.. apsal la ko kawen cepat sangat? hahaha.. (gurau je tau..)