Thursday, November 5, 2009

bila zahin tido..

bila zahin tido jer, aku pun tido slalunyer..cuma malam nie, rasa mcm tak ngantuk lagi jer..belah kiri abah zahin, da berdengkur2 da..penat sangat agaknyer..belah kiri, zahin tido..nyenyak tul anak mama tido..comel sngt..:-)

baru sat tadi, aku layari laman blog kawan aku, hidd. tahniah kat dia..da jadi mama..tengok gambar yg dia upload dlm blog dia mengingatkan kembali detik2 aku melahirkan ahmad zahin pada 17 sept. yang lepas..terdengar2 lagi di telinga ini laungan ibu yg menahan sakit tuk melahirkan anak yg tersayang..terdengar2 suara - suara nurse dan dok yg bertugas pagi tue...mcm satu pesta..mna tak nye, pagi tue je 15 orang baby lahir..


tup2 kejap je masa berlalu kan...da nak abis pun cuti bersalin aku..rasa tak sanggup nak tinggalkan zahin bila g keje..walaupun zahin dijaga oleh mak mertua aku, tapi entahla...aku merasakan zahin lebih selesa ngan aku..mungkin aku manjakan dia sangat..yela, anak baru sorang, leh la manjakan dia..hehehhe


apa yg aku perasan mengenai zahin :-

*muka dia sekarang sebiji mcm muka abah dia

* cepat merajuk ( mcm aku, msa aku ngandung, cpt sgt merajuk)

* kecik2 da tido berdengkur (mcm abah dia)

* setiap kali nak tido, mesti senyum..tak tau senyum ngn saper

* manja sangat...

* anak yg baik..senang tuk dijaga


aper lagi ek nak tulis?..malam2 nie tak de idea ar...mmmm, paper pun, aku bahagia sekarang nie da jadi mama kepada ahmad zahin...alhamdulillah

2 comments:

mamaelly said...

hai..wah dah besar eh baby..best nye..tak sabar plak nak tunggu baby dalam perut ni membesar..hhehe

Miz Jac said...

ehe.. comel nye die senyum... kang amekla gmbr die pakai baju pooh peach tu.. ;)