Wednesday, January 21, 2009

9 september tarikh dijangka

masuk minggu nie, da minggu ke 7 aku mengandung. alhamdulillah atas rezeki yang allah bagi pada kuarga baru ku ini. so far, tak de alahan yang teruk yg aku alami selama 7 minggu nie. cuma kadang2 rasa loye, rasa mengah, rasa penat, rasa nak makan macam2..semua la ada rasa. yg paling tak tahan, bile tekak nie rasa loyer..subhanallah, cukup menguji kesabaran ku. rasa mcm nak dok kat toilet jer..senang..

awal bulan 2 nanti baru g check kat klinik kerajaan tuk tau perkembangan baby aku nie. sbb da 7 minggu, aku mkn vitamin acid folid jer . tu pun da abis. vitamin lain tak de lak dok bg. nak mein makan jer, tak berani plak. inisiatif sendiri ler, stiap ari minum susu hl. tak tau beik ke tak tuk baby tapi itu je la susu yg aku leh telan..

aper pun, nie satu pengalaman baru yang aku nanti2 kan setelah selamat diijabkabulkan pada 25 oktober yang lalu. aku akan cuba jaga kandungan ini sebaiknyer dan akan jadi mama yang baik utk anak aku nanti. doa2kan ek..

No comments: