Thursday, December 4, 2008

my wedding day...
















tarikh : 25,26 dan 27 Oktober 2008





Tempat : Pekan Meru dan Kg. Pandan, KL










Seminggu sebelum hari pernikahan aku, aku tak rasa paper pun..bengong kan.kakak aku siap marah aku g. kata aku mcm tak nak kawin. mana taknyer mak abah aku ngan kakak aku yg pening utk majlis aku, aku lak , smpat g keje, smpat g g dating, sempat g enjoy ngan kwn2..hahahahha...bayangkan ari sabtu aku nikah, ari khamis baru la aku lek umah mak aku. da kat umah mak aku tue baru la terpkir, punya la banyak benda aku tak settlekan lagi..mati aku..ngan cenderamata tak masuk dlm beg g, ngan beras tak dpt g, ngan tak g spa nyer, ngan tue nyer , ngan nie nyer...ha kau, pdn muka aku..yang bestnyer, aku tak amek peduli pun makan beradap aku nyer hidangan..nasib ada mak teh aku yg ku import dari pekan pahang..hahahaha, tak pasal2 jer kan...nasib baik dia memg terer masak..thank u , mak teh...










khamis tue dok lepak g, ari jumaat tu memng tak leh belah...dari pagi smpai ke ptg, aku tak lekat kat umah..sian kat mama afni , jd drebar aku..maklumlah, mak datin nie mana ada lesen keter,akekekekekek...ari jumaat tue la nak g anta brg gubah, ari jumaat tue la nak g spa, ari jumaat tue la nak amek muffin, ari jumaat tue gak la nak kemas bilik pengantin, ari jumaat tue gak la kaum kuarga ku dari pahang sampai..mampus...memg terduduk aku, smpai tak tau mna satu nak disettlekan dulu..sudahnyer aku ditugaskan kemas bilik pengantin je,..yang lain mak aku ngan kakak aku settlekan..heheheheh..tu la namanya pengantin..huhuuh..mlm tue, da ada yg dtg..mlm tue la pasang pelamin. hampehnyer pelamin, rupanya sebijik sgt ngan pelamin kakak aku..aku nak yg lain, dipasangnyer yg lain...tensyen tul, mungkin sbb umah aku nyer bumbung rendah kot ( dua tingkat )..mmg sebijik sgt. bezanyer warner jer, kakak aku waner purple, aku waner hijau..huhuhuuh..(amek mak andam yg sama pun)...bilik pengantin aku, nasib baik cantik dihias..heheheh..thank u kak kamarini (kamarini bridal sense, shah alam )..akak tue memng superb..layanan baik, mekap cantik,..mlm tue aku kai inai sorang2.. adik bongsu aku yg darjah enam yg tolong kaikan tangan aku g sblah. akak aku?, hampeh tuel...dulu dia kwin, tangan kaki aku yg kaikan..bila aku kwin, dia siap lari..sengal...










ari sabtu, hari aku nikah.muka aku sblum mekap, mak datok..punyer la byk .....nasib baik akak tue pro..jd cntik muka aku...tept jam 11.30pg aku dinikahkan oleh abah ku sndiri dengan mas kwin RM80 dengan sekali lafaz...giler syahdu pagi tue,..huhuhuhuu










ahad, kenduri umah aku, ari isnin kenduri belah husband aku..tak 100% yg dtg sbb masa tu ramai la plak wat kenduri..ceh










paperpun, aku lega sangat segalanya telah selesai..1st thing yg aku sure sgt, seronok kwin nie, rugila plak tak kawin awai2,,,hahahahhaha,,










so, enjoy my picture,..
* p/s : baju nikah, waner silver + purple..umah mak aku, wane hijau, umah kg. pandan, purple

1 comment:

susudalambotol said...

cantik songket maroonnnn!