Wednesday, December 3, 2008

aku, kawan-kawan dan suamiku..

hallu....

aku tak tau ar aku nie sebenarnya orangnyer jenis yang mcm ner ( i mean sikap aku ) ...biasala, kita nie perlu org yg judge kita kan..so, biarlah orang2 yang mengenali aku yg judge aku siapa aku sebenarnya....huhuhhuuh

kawan - kawan aku ramai...tapi kan lagi ramai kawan aku, lagi ramai kwn aku yg hilang dari aku..entahlah,...kadang2 sbb jarang contact,..kadang2 sbb da ada kmitmen lain kan, tapi ada gak hilang sbb salah faham ( gaduh ) tapi tu tak ramai..leh bilang ngan jari..mmm, abaikan la,..mungkin ada silapp aku gak disitu. cuma satu jer harapan aku, walaupun aku da berkahwin, aku tetap kawan korang...

suami aku?...dia sangat comel di hati aku.hehehehhe..serius , comel gile..kadang2 nak mrah pun ,tak jd sbb ada je gelagat dia yg comel tue yg wat aku ketawa.siap leh wat chicken dance g,..memang golek2 aku gelak kalau dia wat chicken dance tue..tapi sbnarnya bukan sbb tue jer aku pilih dia jd suami aku..dia seorang yang kuat pegangan agamanyer, sangat taat pada ibu dan bapanya ( kata orang, kalau lelaki nie, dia taat pada ibu dia, insyaallah dia akan jaga isteri dia mcm ner dia jaga ibu dia ), seorang yang manja dan sangat cute orangnyer..yang penting, abah aku sukakan dia ( restu abah aku tu yang penting tue..)...

semoga rumahtangga yang ku bina berkekalan hendaknya..amin...
*miesha*

1 comment:

cik gemuks said...

selamat datang ke dunia bloggers