Monday, June 8, 2009

aku makin bosan ar kat sini

masuk bulan nie, da 3 bulan aku dok "bodoh" jer kat mahkamah nie ha,...tak pernah2 sepanjang aku kerja, aku collect banyak mc, tapi kali nie, seboleh2 tiap minggu nak mc...betapa malasnya aku nak g keje..serius shit, malas sangat nak g keje..sebab datang keje, tak de keje, beik dok umah jer kan,...bila la chairman court 4 ni nak diisi?
baby aku songsang?..mcm ner nie ek? mak aku kata tak leh urut da sbb baby da besar,..aku pun sbnarnya takut pun nak g urut...tak nak ar...berdoa jer smoga "ahmad" cepat2 berpusing..heheh,..nanti mudah mama nak lahirkan "ahmad" kan....
lgi 2 bulan baper ari je g aku nak bersalin..huhuhu, takut ke tak ek aku nie?...kadang2 aku takut, kadang2 tak takut,...jd tak sabar pun yer...sbb nak tengok muka anak aku yg aku kandungkan ini..patu nak cuti lama dari mahkamah nie...huhuhu..mmg saat yg paling dinanti dpat cuti dari mahkamah nie untuk tmpoh yg lama...hari2 aku menghitung hari dan detiknyer...
nati da naik kejer balik pas bersalin, hope aku ada la semangat baru..hehehehhe

3 comments:

Adlina Ramli said...

weh shenget.. dari ko dok sjer tu.. bek ko join bisnes jualan langsung... kaye skit ko nati.. jual kosmetik ke.. onedropperfume ker... nie x..
yg ko dok kutip mc tu pasal??
ahaha..sje je nk menyemak kt sni..

Anonymous said...

echa..ko mintak tuka balik la ke wisma tani nih..dekat cikit ngan kitowang le tengok2 kan "ahmad" nnti..heheheh

K.e.e.N~si empunya blog said...

huh mak ngah mmg sengal, senget, songsang..bla..bla..