Wednesday, March 11, 2009

seorang lelaki...

di tengah2 kebosanan dek tak de keje, tak de tmpat, tak tau jaga saper, aku godak2 la harian metro online. baca la masalah sakit tuan tue..(aku da kwin, so da tak kisah da masalah2 batin lelaki nie)...tertarik satu soalan nie pada dr sakit tuan tue..

dia seorang suami kepada seorang isteri dan seorang anak. berkahwin atas pilihan atinyer sendiri walaupun isteri yg dipilih itu tidak secantik mana, tidak seseksi mana dek kecewa ngan kekasih nyer dulu. masalah suami itu ialah, dia kata bentuk badan isteri nyer itu tidak menarik langsung sehinggakan dia bersama hanya dalam keadaan gelap gelita..tak sanggup tngok badan isterinyer yg tak tau teruk mana yg dikhabarkan itu..si suami bertanya pada dok tue, adakah patut dia ceraikan isterinyer atau cari perempuan lain yg seksi demi memenuhi tuntutan nafsu dia tue??

pada aku, lelaki nie mmg tak leh pakai..sanggup dia kwin ngan isteri dia tue hanya kerana kecewa dengan cntanyer dulu. ko kwin ngan perempuan tue, terima la dia sebaik2nyer..tak kira la dia tu cantik ker, seksi ke tak bentuk badannya..sebab tak de manusia yang sempurna dalam dunia nie. mgkin bentuk badan dia tak menarik seperti perempuan lain yang kau idamkan tu, tapi sifat dia, mnkgn jauh seribu kali lebih baik dari perempuan cantik yg kau idamkan tue..dan pk balik la, walaupun kau tu hensem, kau tu perfect sangat ker???..tak suka giler lelaki mcm nie!!!..benci!!!

terus aku mesej kat hubby aku tanya kan pada dia, kalau aku tak secantik pempuan lain dan tak secantik masa mula2 dia kenal aku, dia akan berpaling tadah tak...dia jawab tak sbb dia terima aku seadanya dan dia cintakan aku sepenuh hatinyer tak kira macam ner pun keadaan aku nanti...alhamdulillah...Allah telah jodohkan orang yang betul2 baik tuk aku...tak sabar nak tunggu baby lahir..nak tgok dia comel macam abah dia..heheheh

p/s:-abah, mama sayang abah...

No comments: